Hugos

Ikväll ska vi till hugos. Får se hur det blir vågar inte ha några förhoppningar då´kan man bli beskviken. Så jag har alltså inga förhoppningar. Jag ska hämta Sofie sen. I min bil. Jag har en bil. Egentligen vill jag inte skryta på nått sätt med det. Det är mindre än jag förtjänar. Det är mer än jag förtjänar menar jag. Jag och Sofie ska vara här innan och dricka och fixa oss. Sofie undrade om hon fick ta med sej sina kompisar hit. Det fick hon inte. För jag vill inte det. dom kanske spiller i soffan. Det skulle vara disastaaa! Helt enkelt. Jag gillar inte att ha folk jag  inte känner hemma. Men jag har inget emot att pka hem till någon annan, som inte jag känner. Jag vet att det låter segt men nu är jag bara ärlig. Jag är dum. Dum och vuxet tråkig. Nu är jag mest kissnödig för jag har druckit en halvliter lättrdryck. Skitgod. Jag tänkte att jag skulle slå till och skriva ett långt inlägg. Det händer ju inte jätte ofta. Ibland. På måndag ska jag till arbetsförmedlingen och va lite tjenis tjenis med dom. Deras hemsida (och Liu:s hemsida) suger. Jag hatar dom två hemsidorna. Webbdesignern till dom sidorna kan skita på sej. Bajs bajs. Nu ska jag kissa för jag är kissnödig.
Blev öväntat mycket kiss och bajs där på slutet.

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Det gör inget det kan va kul med lite bajs, men inte i stora mängder eller i en längre tid. Pruttar kan också vara roligt.

2008-10-26 @ 02:32:42
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0