arbetslös med jobb

jag är arbetslös med jobb. nu ska jag till mitt gammla underbara jobb badhuset. ska ha danspass.. får se hur det går :P min nya chef på korpen ringde förut. hon fråga om jag kunde ta ett pass ikväll. då sa jag att det går bestämt inte. men jag fick ett imorn ist. sen ringde jenna och fråga om jag ville jobba på halloween på palace. det ville jag. 500 spenn i handen är rätt najs. så på den här veckan har jag då tjänat 800 spenn sammanlagt och sökt 4 jobb.
det är rätt bra att va arbetslös om man heter sara dahlberg. :)

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Jag vet inte. Jag kommenterar alltid för att jag vill att folk ska kommentera på min blogg. annars är det ju inge kul att skriva om man inte får nån feedback liksom. du får kommentera andras bloggar med. om du inte redan gör det..

2008-10-28 @ 22:16:36
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0