Roligaste grejen på länge!

Idag när jag och Sofie var på Willys parkeringen kom det ut en tjej från affären och kollade jätte mycket på mig och sa hej. Jag kunde verkligen inte placera henne, kände inte ens igen henne..så hon försöker bättra på mitt minne lite genom att säga; du känner nog inte igen mig men, du är ju syster med Susanna, jag dansar med henne på Arbis. Och jag ba: Ja, visst alla tror jag att vi är syskon men det är vi inte.. sen var konversationen slut och jag höll verkligen på att garva ihjäl mig. Så jag ringde Ussa och ba garvade haha. 

JAG OCH SUSANNA KARLSSON ÄR INTE SYSTRAR. 
Så nu har vi rett ut det en gång för alla. 

Tack för mig jag fick ett jävligt gott garv allafall. HAHAHAHAAAA 

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

jag vet, folk suger. ska vi leka snart?

2008-11-25 @ 10:14:47
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0