ja..såhär är det.

Jag fick jobbet. Det var 130 sökande och 20 som gick vidare till intervju. Och jag fick jobbet. Jag är glad för det. Jag har fått ett till jobb som jag inte tackat ja till än...Funderar på om det går att ombinera dom här två. I fredags var jag i skolan och skrev på papper och tömmde skåpet. Stackars Tove... Jag passade mej noga så ingen skulle se mej. Ville helst inte prata med min "brokiga skara till klass" som min lärare utttryckte det. Hon också något om att jag var mer färg och form och göra växtförslag. Sen nämnde hon nått om nån skola nere i malmö eller något sådant..Men inte fan flyttar jag till ett ställe där ALLA pratar skånska heller. Så det som återstår nu är att sätta på det nya skattemärket på bilen ringa det andra jobbet och ge besked , vad vet jag inte än, ringa csn, ringa den tänkta praktikplatsen och säga hejjagkommerinte. Och sen ska jag köpa lite fler julklappar till Martin. Det här var det längsta blogg inlägget jag gjort på länge. Det är för att det är Lördagskväll och jag är sjuk och har mens och kan knappt sitta för att att det känns som en jävla kniv i röven. Kanske borde söka hjälp för min mensvärk..Nej juste! Det har jag ju redan gjort och "det finns ju tyvärr inget hjälpmedel för dej Sara".

Piss.

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

JAG SÄGER GRATTIS! Lyckoost.

2008-11-09 @ 15:46:28
URL: http://raggasex.blogg.se/
Postat av: tove

förlåt men hahaha åt kniv i röven.

2008-11-10 @ 20:50:26
URL: http://dockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0