Jag vet inte.

Min vän och jag sitter på det andra cafeet för dagen och tittar ut genom fönstret. Konversationen har stannat upp efter att min vän gått igenom sitt "schema" för nästa dag. Igentilgen är det ganska ointresant för mej (no fence) men jag lyssnar endå. Kanske behöver hon ventilera, eller så pratar hon bara för att det inte ska vara tyst. Men vi är åandrasidan inte rädda för att det ska bli tyst. Vi kramas inte när vi träffas, vi gör inte sånt. Det ligger inte för oss att på nått sätt "oh herregud hej jobbigt oh nu måste vi kramas , fast vi sågs igår, för att man gör sånt" grejen..Ibland..kramas vi. Då är vi fulla. Det här är på nått sätt inte för att vi inte tycker om varrandra utan för att vi inte gör sånt.
- Måste man bestämma sej vad man vill utbilda sej till nu ?
- Vet inte
- Kan man inte bara leva för dagen?
- Vet inte
- Man kan ju bestämma sej sen..
- Vet inte

- Vet inte


Min vän är bra.


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Shyrran

2008-11-14 @ 13:30:12
URL: http://raggasex.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaha, nej det verklade ju inte vara det du ville med den utbildningen, men man kan ju aldrig veta förrän man prövat, så det var ju bra och synd på samma gång då! Ahaa, usch då,jag vet hur det är att vara i den sitsen.. helt sjukt jobbigt psykiskt tkr jag!! Jag känner mig helt värdelös vissa dagar:( Jaa, lina fick det.. inte du? söker du nu alltså? blir så trött på utbudet av jobb, som är typ NOLL.... kramar

2008-11-16 @ 19:37:24
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh tack, gullig du är!! Men ligger inte det långt ute i skogen? jag har ju ingen körkort, behöver man inte det?? iof så måste jag nog ta tag i det där med körkort nu iaf.. hm! heh kram på dig

2008-11-17 @ 22:29:57
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: mucken

Gustav... :) Men inget hände, vi bara satt och myste i några timmar. Men det var fett me najs det också!

2008-11-18 @ 11:11:38
URL: http://muckpuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0