Stjärteberg.

Jag och lisa kom underfund med idag när vi satt på 46.an mot vika att vi är lixom inte bästisar lr nått men vi är med varran jätte ofta endå. för att vi inte har nåra andra att va med. kan tyckas lite sorligt. inatt ska vi sova i samma säng. jag kommer slå ihjäl henne. men skit samma. lisa håller på att färga håret nu, så jag passa på att lä'gga in ett inlägg. undra hur lång tid jag kommer orka va seriös med det här.
snart ska vi bada i vattnet som luktar ko. fast vi ska bada i deras badkar alltså. det är ett sånt man kan få bubbler i. men sätter man på bubblerna kommer de massa hudavlagringar för dom har inte fattat hur man städar i bubbelgrejet, så vi brukar sturunta i bubblorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0