maginfluensa

låt mej dö av värme

Ja, då var jag igång då. Ringde Susanna, fuktansvärt uttråkad efter tredje dagen att vara sjuk med 30 graders värme ute. Kämpigt. Kommer ta en jävla tid innan jag äter tacos igen. Om jag ska vara brutal, vilket jag är, så ni vet, det smakar ju typ lika dant att spy upp mat som man ätit dagen innan, jaja skitsamma. Susannna och Elisabeth solade toppless o parken, det gör dom rätt i. Va fan ska man skyla sej för?

Skit i det nu. Ska fixa outloken på den här skiten nu kommer sluta med att jag får damp och slänger datorn i väggen. Men det är ett senare problem.

Later.

Kommentarer
Postat av: Bättan

Hahahha SarajobbigastD har en blogg.

2008-06-10 @ 10:30:11
URL: http://knoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0