Kattfaan

Gick ner i källarn. Skulle tvätta. Som alltid när jag går ner i tvättstugan är jag på min vakt, töntig nog som jag är tycker jag att det är lite läskigt att gå ner i källarn, men skitsamma ja var på spänn allafall. Kommer ner går in i tvättstugan vänder ryggen från torkrummen och visst faan blir jag livrädd när en kattjävel otippat börjar jama som fan. Då sitter det en liten jävla äcklig katt på mangeln. Stackars kattjävel säkert suttit inlåst i källarn hela natten. Räddaren sara kommer tar motvilligt tag i fanskapet blir jävligt smutsig (av katten) bär upp den i den andra trappuppgången medans den skriker som fan plingar på lite överallt ingen öppnar. Skulle inte ja heller göra ioförsej om nån stod med en katt under armen utanför. Nehe tänkte ja ja släpper väll ut den då. så ja släppte ut den och stängde källardörren bakom mej så den inte skulle smita in igen. Problemet var att jag då stod i trappuppgången. Utan nycklar. Bajs skit jävla helvete oxå. så jag går tillbaka utevägen till vår ing¨ång. och tur hade jag lämnat källardörren i vår trappuppgång öppen. Jaha , då vare väll bara att börja tvätta då. Antar att ingen fattar inlägget om dörrar och trappuppgångar och katter. men skit samma jobbig vare allfall. Nu går Regina Spektor , begin to hope i spelarn. hon är knölig.
Typ såhär skitnödig blev jag.

I better get my as off this-

over and out

Kommentarer
Postat av: tove

jag vet! nervöst. men med vanliga oturen kommer jag väl inte in... men man kan ju hoppas för det! glad midsommar! vad ska du göra?

2008-06-20 @ 11:16:09
URL: http://dockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0