Jobba Jobba Jobba

Igår började jag knega på grännäs igen. Det kändes hemma och familjärt förutom att ja inte fått dit min husvagn än och fick sova i personalhusvagnen inatt sjuk kallt utan värmefläkt! Jag och Martin och pappa åker ner på torsdag kväll med husvagenen. Sen ska martin va hos mej hela helgen hoppas jag! jag ska jobba fredag - måndag. fast jag har pass två pass på torsdag oxå. segt så jävla opeppad att ha pass nuförtiden.


Imorse satt jag och fikade själv och tittade ut över det här. helt okej arbetsmiljö:P dock är ergonimin sjukt dålig!

 

Felica blev skiträdd när den här äckel bolgetingen kom. jag dödade den med en plastskärbräda hårt och skoningslöst.



The resturang vettni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0