FRUSTRERAD!!

Jävla bajs ledighet. jag jobbade hela jävla helgen + måndag. då alla andra var lediga. Jag är ledig NU . känns som om ja lika gärna kunde jobba . de ger inte nått och va ledig nu.

arsleeehål.
jaja, jag får väll va med mej själv då.


btw (jävligt kul att man använder den förkortningen, sjukt nördigt.) Äre nån som har lust att följa med och campa på stegeborgs camping och hyra vedeldad tunna för 1000 spenn? privat brygga,bastu och dusch ingår i priset. en natt på campingen kostar 100 spenn utan el. 10 pers får plats i tunnan. Vecka 29 pratar jag om.

Kommentarer
Postat av: frida

haha du förstod exakt! Shit, exakt! skönt att någon mer förstår!

2008-06-25 @ 16:56:41
URL: http://iamexposed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0