459an. livsstil?

Sitter på 459:an. Folk pratar. Busschaffisen verkar full. Jag mår lite illa. Folk luktar. Mycket. Idag köpte vi skärmväggar. Ska ha dom i nya lägenheten. Inne. Eller på balkongen. Nu åker vi in mot Ringarum. Jag lyssnar på Bo caspers..

Det var bro öppning i Söderköping. Segt. Jag kommer komma försent till jobbet. Fast chaffisen kör väldigt snabbt. Jag är trött. Jätte trött. Det är billigt att bo i Ringarum. Några pojkar cyklar förbi Ica. Äntligen stannade bussen en stund. Passade på att andas lite. Pojkar förresten... hur ofta kallar man nån för pojke? Kille är ju snarare rätt. Johan och Linus jobbade på kyrkogården. Jag såg dom. Nu byter dom chaffis. Skönt. Hoppas han är nykter. Fast jag vet ju ioförsej inte om den andra var full. Jag är jätte trött. Bajs mega trött. Om jag får säga så. Förut satt det en man brevid mej. Jag tittade på Farväl Falkenberg. Man orkar aldrig se hela den. Den är för bitig. Han satt alla fall och smygtittade över axeln på mej. Sen när de två killarna i filmen tog av sej nakna så tittade han bort. Han trodde väll typ att jag kollade på porr. Typiskt. Jag tror dom pratar om mej nu. Jag förstår inte vad dom säger, de skulle inte föstå om jag sa åt att de skulle hålla käften. Håll käften för fan. Sluta lek med mobilerna.

när ska jag passa in?
känner mej sjukt...ensam..


Kommentarer
Postat av: S

Hej!! vad har du gjort idag då??

2008-06-29 @ 21:06:53
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0