23:51

Klockan är 23:51.
Jag väntar på min pojkvänn.
Han är på jobbet.
Min pojkvänn jobbar dåliga arbetstider.
Jag jobbar dåliga arbetstider.
Mitt OB tillägg ligger på 15 kr.
Ursäkta mej men jag tänker jämt på tamponger när ja säger OB tillägg.
Jag lyssnar på KENT på youtube.
Klockan är 23:54 nu.
Så nära får ingen gå sjunger dom.
Jag tänker på framtiden.

Nu är framtiden nu i den här sekunden kom framtiden ifatt mej.
Vad är framtiden då?
Jag har en bärbar dator.
Det är mjuka och sköna tangenter på den.
Sånna man alltid velat ha, vet ni?
Jag ska bli trädgårsdesigner.
 Visst låter det flashigt?
Men just nu sitter jag bara här i min turkosa baghera dress soom ja köpt för 45 kr på Erikshjälpen.
Och tiden går.

Nu är framtiden.


Kommentarer
Postat av: ussaaa

POETISKT

2008-06-26 @ 11:39:31
URL: http://jaggillarintedig.blogg.se/
Postat av: tove

jag tänker också på tamponger. har man gjort det en gång är man körd.

2008-06-26 @ 20:01:31
URL: http://dockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0