Stilpoliserna

Jag tittar på  stilpoliserna. Dom är sjukt dåliga på att välja kläder. Igår skulle vi tvätta. Vi hade bokat tid. När vi kom ner var det nån i tvättstugan. Jag blev förbannad och svor lite. Försäkerhetsskull gick vi upp och kola så att datumet stämde vilket det såklart gjorde. Så ner igen i källarn med mej som är skitarg och fråga varför hon tagit våran tvätttid. Och hon ba men det här är min tvätttid. Så vi gick ut och kollade på tavlan och jag pekade på vår tvättcylinder och hon ba nej det där är min. Då sa jag ba ;då vill jag fan se nyckeln till den. Så hon gick upp och hämta nyckeln och kom tillbaka och mycket riktigt, den passade. VA FAN ÄR ODDSEN?!!!! att vi och ziggisarna i 7:an har samma tvättcylinder? SJUKT STÖRANDE! Så jag ba a ta den där jävla cylindern vi får sätta upp en lapp när vi ska tvätta lr nått. VIlket fall som helst, dom hade ju endå snott vår tvätttid eftersom det var vi som hade bokat den. jävla idioter. ska bli skönt som fan att flytta imorn ska jag ta med mej kartonger hem från jobbet.
skithus. flytta aldrig till dagsbergsvägen 5-7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0