Vi lever i Svergie

Igår var jag på väg mot Fräcka fröken för ennu en vegetarisk lassange. Men det är inte viktigt nu. Jag var på väg och förstod att det var något som inte var som det brukade. På andra sidan spårvägen på Drottninggatan stod ett gäng ungdomar på rad med stora blå-gula flaggor i händerna. De sa ingenting men på min sida av gatan stod det två poliser och betraktade. Antar att det var för säkerhets skull... En bit senare kom en rakad ung kkille mot mig med flygblad och jag förstod att jag då skulle få svaret...svaret var ett nytt parti. Partiet hette Folkfront och hade som slagord följande; Det är dags...att avveckla mångkulturen. Jag personligen vet inte alls var jag står i frågan...
Vad ska du rösta på i valet?


Kommentarer
Postat av: tove

inte fan ska jag rösta på dom. vadå avveckla mångfalden. jävla rasister

2009-01-08 @ 12:48:32
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: tove

företsten skulle jag ju frågen en sak. vad hette det där du hade tänkt göra din praktik? jag skulle vilja kola upp det lite.. :)

2009-01-08 @ 12:55:08
URL: http://dockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0