Dear Donken.

Till att börja med. Man flippar inte brugarna. För det andra - visst .. folk kan säga vad fan dom vill men man måste va sjukt lyhörd snabb och effektiv när man jobbar på Donken. Och jag kan säga till er som tror att det bara är att vända på några burgare nån gång i halvtimmen, ni har fel. Jättefel. Jag höll på att dö av stress idag. Jag ville gå sönder innuti när idoten jag jobbade med idag inte kunde ge mej en brejk andra dagen jag stod vid dressbordet och verkligen gjorde mitt bästa hela tiden och han hade mage att stå och himmla med ögonen och sucka och vara allmänt jävla otrevlig. Jag vill aldrig mer jobba med honom.

Kommentarer
Postat av: ussapussa

men pluttis du är ju bäst han cphamburgarkillen kan skita på sig. HALLÅÅÅÅÅ du måste komma den 17 och kolla på variten det är sista chansen!!!!



pussss

2008-12-05 @ 23:07:22
Postat av: BättanBäst

MEN URSCH! få honom avskedad!! hörde att du fick va med på revyn!!!JÄJ grattis!

2008-12-05 @ 23:33:22
URL: http://raggasex.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag har ingen jävla aning om nått (vad gäller Mc Donalds) men "flippa" är ett kul ord. :p

2008-12-06 @ 04:07:01
Postat av: mucken

Du fick ju jobbet för att du är bäst liksom, han fick det väl för att "pappa betalar" eller nått. Låter rimligt.

2008-12-06 @ 15:34:27
URL: http://muckpuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0