tjejkväll i singularis

här sitter jag själv, på skarphagsgatam 29 F och dricker likör. chokladlikör. jag har tjejkväll och det är ett jävla härj här förstår ni. det är jag och jakob hellman (även kallad sveriges bästa artist) men skit i det. jag har färgat håret. badat l'nge och gjort benen lena. komigenlena. jag äter naturcrisps. det är svingott. fast igentligen är jag hungrig. jag borde gå och lägga mej. jag ska ju trots allt till scotland imorn. det blir spännande. segt bara att det nyligen har hänt en flygolycka. ja menar det är ju inte direkt ofta jag flyger så jag medger att jag är nervös. lixom. jag har ont i fingret. jag klippte håret med kökssaxen idag. det är det billiga alternativet. eftersom jag spenderat idag. först gick lönen på räkningar sissådär 4000 drog iväg då. mindre kul. skitsamma. jag gick på stan och gjorde av med ytterligare 1000 eftersom jag endå var igån¨g.
*En stycke dörrmatta
*En stycke turkos mascara från make up store
*En stycke plastsopptunna
*En stycke duschdraperi
*En stycke tunika på indiska
*En stycke grej att ha schampoo och tvål i
*En stycke förpackning med turkosa fiskar att ha i badkaret så man inte halkar.

Det var den dagen. Först hade jag den ena karlsson sen den andra. visst vettu


Kommentarer
Postat av: BÄTTANBÄST

Tell me about Skottland!

2008-08-25 @ 22:05:05
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0