skönt och tråkigt

Lite vemodigt var det igår när operan hade sin sista föreställning...På ett sånt härnt ställe speglas semestertider något brutalt. det har vart två sjuka veckor här med opera föreställningar beställningar sura och glada gäster. En dag kom en gubbe in (som jag tror hade bråkat med carro kvällen innan om att han inte ville köäpa campingkort som kostar 125, man måste ha det för våran camping)och typ skrek åt mej på skånska när han hade checkat ut att allt var dyrt och dåligt och att servicen var skit, sen sprang han typ ut så att ja inte hann försvara mej. Sjukt lessen och arg man blir då. Står och gör ditt bästa så får man bara skit... jaja. Mycket att se fram emot jag har endast två pass kvar här !!! :D Vi håller på att flytta för fullt. Vi  har köpt en asskön dyr soffa. Ett minus är att jag är sjukt skitnödigt och jagf är själv här fram tills 10 ..klockan är kvart i nio...jag har vart bajsnödig i typ 1 timma och 18 minuter nu och lägnre lär det bli. Sen kommer ussa !
puss i armvecket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0