fladdermöss

Idag är den alldeles sista dagen här, for ever! Känns sjukt skönt men oxå lite tråkigt..fast det ska bli himla kul att komma hem och göra färdigt allt och så kanske vi kommer att kunna flytta redan i helgen :D Ja har kokat kaffe, hällde upp  en kopp till mej. sen när jag väl skuklle dricka såg ja att de va typ dyngsvagt och grädden ja hällde i va fan klumpig.kändes sådär..blev inget kaffe helt enkelt. Björks släktnamn heter btw (sjukt segt o skriva btw fortfarande) Betula. Japp då va det sagt. Jag har redan vart här i typ en och en halv timma och är uttråkad. men det är nog för att jag är själv. ska träna lite mer på alla träd namn visste ni att hästkastanjs artnamn är hippokastanjum sjukt sött! Igår åkte micha till stan han hade städat färdigt allt här, jag min underbara människa gav bort mitt helläns busskort till honom. Visserligen går det ut den 8:de. Jag undar vem de kändes bäst för..mej; som fick känna mej lite bättre som människa eller honom som fick et dyrt busskort. allafall så lovede jag nästan att vi skulle festa innan han åkte till skåne. hoppas ja hinner och orkar med det. sist ja festade med micha blev ja jätte full och jätte bakis. det var hemskt. hu rmånga gånger har ni sagt aldrig mer lixom? aja kommer en bild på min enorma näsa här snart. men skit samma nu måste ja borsta tänderna. '
over and out

Kommentarer
Postat av: BättanBÄTTAN

Skönt att flytta!

2008-08-06 @ 10:02:52
URL: http://raggasex.blogg.se/
Postat av: BättanBÄTTAN

skaffa en fäjsbök dååå!

2008-08-06 @ 22:31:22
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0